lördag 27 november 2010

Ett tag sen sist, jag är verkligen slarvig med bloggandet. Borde skämmas.
Det snöar ute och imorgon är det första advent. Julkänslorna har redan börjat komma, jag har virkat ett antal små tomtar och ska leta upp en gren som de kan sitta på. Blir resultatet bra lägger jag upp en bild. Håller på med ett par födelsedagspresenter också, men kan inte avslöja mer än så.

I brist på bilder ett bloggtips, min kreativa kusins imponerande alster:
http://lilimedesigns.blogspot.com/

1 kommentar:

  1. Vad du är gullig! Tack för att du rekommenderar min sajt. Nu har jag läst hela din blogg och jag börjar lära mig lite om vem Sus är idag. Jag minns dig som 4-5 år gammal i Västerås hos mina föräldrar då du följde efter mig som en liten skugga. Om du mailar din adress till mig: marienilss@yahoo.se så kan jag posta några av mina alster i "julklapp" till dig, som tack för alla fina saker Lilla S fick av dig. /Marie

    SvaraRadera